joi, 9 iulie 2009

Impresii de dupa

Scena electrica a ciudatilor cu becuri la ochelari.




Cea mai mare surpriza pe care mi-a rezervat-o B'estFest-ul a fost US3. De cand ii asteptam...Am crescut cu muzica lor, si n-am avut habar ca vin. Bine, cred ca nici ei, din ce am inteles eu... Venisera de fapt in Romania la invitatia clubului Fratelli, pentru un concert mai restrans, de care nu auzisem nimic vorbindu-se la Radio Shantz. Noroc cu cei de la Klaxons ca am reusit sa-i vad pe US3. Parerea majoritatii, bineinteles, a fost ca au platit pentru indie si ca nu vor sa asculte jazz. Eu insa am fost incantat. In materie de muzica, negrii exceleaza, probabil si pentru ca sunt creatori, in doua genuri: jazz si hip-hop. Iar cei de la US3 au reusit sa imbine armonios cele doua genuri, intr-un melanj care mie imi incanta sufletul. In rest, numai de bine. Parca pe an ce trece B'estFest-ul e din ce in ce mai bine organizat (un punct in plus anul acesta pentru infiintarea unei parcari si a unei garderobe moto), iarmarock-ul m-a distrat teribil, cu ale lui Dukebox si Minuscule of Sound. Si las la urma artistii. Alex Kapranos, solistul arhiducelui asasinat, era in public la AB4, si se vedea ca ii place ce aude. Alternosfera au sunat din pacate spart, insa Orbital au suplinit lipsa asta. Cred ca au avut cel mai bun sunet din tot festivalul. N-am putut sa stau locului. Electrici. The Ting Tings, profesionisti. Doi oameni au reusit sa faca publicul sa danseze. Jos palaria. Si ajungem la Santana. Un domn din public isi dadea cu parerea dupa concert: "Uneori aveam impresia ca Santana e cel mai prost din formatie, asa de bine cantau ceilalti". Si avea dreptate. A venit senor Carlos cu o echipa desavarsita, care timp de doua ore (fix) nu m-a lasat sa stau locului.
Doru Trascau - AB4
Omuletii mici si verzi, cu un om mare si negru in mijloc



Alex Kapranos - Franz Ferdinand























Piesa pe care din pacate nu au cantat-o cei de la US3.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu