miercuri, 22 iulie 2009

Tara, tara, vrem ostasi! De unde sa va dau, ba, ca toti vor sa fie patroni de club europarlamentari?


Bucuresti, 22 iulie 1987

Ma aflu in fata blocului. Mandru nevoie mare. Io si cu Stanciu am plantat ieri un salcam. Am avut media 9 si ai mei mi-au luat un set de figurine dacii si romanii. Io voiam caiboi si indieni, dar nu mai erau la papetarie. Buni si astia. Cu putina imaginatie, pe asta barbosu' cu caciula de tarabostes il fac Old Shutterhand, si pe asta cu fusta pe el si coif in cap il fac Winnetou. Mai am si doua masinute, vine si Stanciu si Nanu si mai au si ei, Stanciu are vreo cinci, ca tac-su e in militie, asa ca io ma apuc sa sap garajul. A, gata, au venit si astia, am ajutoare. Lui Nanu i-au gasit soldatei, da' cica i-au luat din Balta Alba. Mama, nenica, ce strada ne-a iesit! Uite, pe movilita asta il pun pe Winnetou sa pazeasca strada, ca se vede mai bine de sus. Ce casto!

"Catalin, hai in casa, ca a inceput Albumul duminical! Mircea, hai la masa!" Ia uite, bai nene, de-abia am terminat de facut strada si de bagat masinile in garaj, ca ne cheama sus. Stricam tot ce am construit, ca sa nu vina aia de la C76 sa se joace in locul nostru cat suntem noi sus. Oricum, mai ies pe balcon sa mai pazesc locul, daca-l vad pe Caracuda sau pe Mugurel, trag cu invizoace-n ei de pe balcon, sa nu ma vada. Dupa desene si Cascadorii rasului, coboram iar in fata blocului. Daca nu ne mai gasim, ne lasam bilete in cutiile de lemn din spate de la Aprozar. Aha, deci au plecat in parculet!




Oaaa, nenica, uite o pana! Mama, mi-o pun la teava si zic ca sunt indian! Lu' Nanu i-a facut taica-su, ca lucreaza pe santier, o teava cu butoi de cornete, care se roteste, ca pistolul lui Margelatu'. De-abia astept sa vina iarna, sa ne facem cazemate in zapada.






Bucuresti, 22 iulie 2009


Am citit pe coperta ziarului Ring al unui calator cu metroul ca un copil de 13 ani si-a omorat mama cu ciocanul. Jocul lui preferat era Mortal Kombat. Scarile de bloc sunt pline de seringi folosite, si de sticle de bere goale. Fata unei colege de-a sotiei isi face banchetul de clasa a 8-a in Bulgaria, la Nisipurile de Aur. Si s-a certat cu maica-sa ca o trimite acolo in curul gol, ca toate fetele au blugi DienGi cu cristale Swarovski. Baietelul unui prieten a reusit sa treaca clasa a 4-a. De bucurie, taica-su i-a luat un PSP.





















2 comentarii:

  1. atat? s-a terminat cam brusc.....din pacate aceasta este lumea twisted in care traim....

    RăspundețiȘtergere
  2. :) foarte tare! wow... nu-l citisem! soooo true man! felicitari ptr. post!

    RăspundețiȘtergere