vineri, 24 aprilie 2009

Hai sa pun si cateva poze

M-am uitat si eu pe blog si parca mi s-a parut cam sec, asa, fara imagini, asa ca iata in continuare cateva poze, sau cum ar spune sotia mea "Viata mea in imagini"



Iarna la Medias






Mana Domnului




Dumbrava minunata



La ceas de seara, bunica si hortensia




Air liquide





Copyright Cristi Preda





Petic de Romanie



Asteptandu-l pe Dumnezeu



Extraterestrii merg iarna la ski si vara-n vama



...Tocmai ce-a trecut Mos Craciun





Biserica fortificata pe langa Sibiu




Memories.....




Lou Pilha Leva





Notre Dame





Pont Neuf



Veche acuarela chinezeasca.




Everybody's looking for something


Sharbat Gula

3 comentarii:

  1. suuuuper pozele man! si fara sa fiu carcotas, trece-le un pic si prin faza de procesare inainte de postare... ai sa vezi niste diferente remarcabile! Succes! Blogul e bestial ;) Keep on rockin' rocknrolla...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarumana pentru parere, boierule, si stai linistit, nu poti fi carcotas decat fata de cineva mai avizat decat mine, asa ca parerile tale sunt binevenite...Asa o sa fac, aici m-am grabit, sa pun repede cateva poze la cererea fanilor, deoarece cartile fara poze sunt mai exclusiviste, stii tu...:D Si sa stii ca astept cu viu interes urmatoarea TA postare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Suntem in "biznis" man... Avem postare noua si btw... pozele cu coperti frumoase sunt cele mai cautate... in ziua de azi din pacate...

    RăspundețiȘtergere